Aanvulling Erfoud

9 april 2018 - Erfoud, Marokko

Wij hadden hier in het hotel (Kasbah Cergui) een buffetdiner. Groot aanbod van diverse etenswaren. Marokkaanse soep, voorgerechten zoals verschillende salades, bij de hoofdgerechten ook een verscheidenheid aan vlees, groente, couscous,  enz.

We hebben heerlijk gegeten. Als dessert kon je pannenkoeken nemen of taart.Men is hier erg van het zoet.

Daarna hebben wij koffie gedronken in de bar. Ja, koffie want we hadden bij het eten wijn. Cap blanc, klinkt als Zuid-Afrikaans maar bleek noord Afrikaans, of te wel Marokkaans. Wijn uit Méknes. Is niet echt aan te bevelen....

Even later zaten wij nog bij de receptie in de hal vanwege de goede wifi aldaar toen het plotseling hard begon te waaien. Deuren werden gesloten en even later zaten we in een zandstorm. Gelukkig binnen. Het duurde ongeveer een kwartier en toen nam het weer af. Het waait nog wel een beetje en hopelijk blijft get hierbij.

Morgen hebben wij de overnachting in de woestijn waar geen electra of sanitair aanwezig is. Dat wordt kuiltje gravwn in het zand. Geen idee hoe het morgen daar zal zijn. We mogen maar een klein tasje meenemen met spulletjes die je nodig hebt. (dus toch mijn koffer maar mee op de kameel 😁😂). Zaklamp in ieder geval, zonnebril en camera.

Wr gaan het meemaken! 🐫🐪 Als we maar niet ingezand raken!

1. José:
    10 april 2018
    Schepje en zakje voor de sanitaire stop in de woestijn. Ik zou jullie wel eens op een kameel willen zien zitten.
  2. J en p:
    10 april 2018
    En de zandstormen overleefd? Hier in NL hadden we weer last van saharazand 😀.
    Liefs j en p
  3. Pu: